۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

یه روز خوب

امروز 1 روز خوب پر از آفتاب، پر از زندگی بود. طبق معمول هرروز اول صبح با مامان صحبت کردم و 1 دوری تو اینترنت زدم.
بعد کتاب آیین نامه رو برداشتم و رفتم کتابخونه نورث یورک. کتابخونه های اینجا خیلی با حاله ولی متاسفانه من کمتر میرم. دنبال نقشه دوچرخه سواری تورنتو گشتم که گفتن جدیدش ماه می میاد. دو سه ساعتی اونجا بودم هم کتاب میخوندم هم داشتم آیس اسکیتینگ رو استخر یخ زده میدون مل لست من رو میدیدم. یه دوری هم تو سیتی سنتر زدم و اومدم پایین خونه 1 کافه مکا و شیرینی خوردم. بعدش هم برای اینکه امروز خیلی خوب بوده باشه رفتم استخر و کمی شنا کردم. آرامشش عالی بود.
الان هم دارم شام درست میکنم، هر نیم ساعت هم میرم 1 سر به وبسایت دانشگاه میزنم ببینم چه گلی به سر خودم زدم. هنوز که نمره ها نیومده.
منتظرم شب بیاد و 3،4 سریالی رو که هرشب دنبال میکنم ببینم، وسطش هم بستنی فراموش نمیشه. راستی بستنی نعناع با تیکه های شکلات رو امتحان کردین؟! خیلی خوشمزه است.

هیچ نظری موجود نیست: