۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

اول 1 خبر خوب: یکی از نزدیکانمون تو کنکور رتبه 1 رقمی آورده!!!!!!!! واقعا خوشحالمون کرد.
کلاس زبان هم دیگه تموم شد. خیلی کوتاه مدت بود. 5شنبه رفتیم گشت و گذار در تورنتو. جمعه هم جشن خداحافظی بود. معلم خوب و دوستهای بین المللی ام رو دیگه نمی بینم.
فردا میم و پ از مونترال میان پیش ما. 5،6 روزی هستن. باید قدر این روزها رو بدونیم و حسابی استفاده کنیم که زمستون در پیش است. خوب بود اینجا می موندن. ما هم از تنهایی در میومدیم. البته چند تا دوست قدیمی اینجا داریم ولی مدل زندگی هامون با هم فرق داره و خیلی رفت و آمد نداریم.
دیروز رفتیم 1 سری خورده ریز برای خونه خریدیم. هرچی می خریم بازم 1 چیزی کمه. ما هم که فعلا داریم از پس اندازمون خرج میکنیم و باید مواظب باشیم. پول ما اینجا خیلی کم ارزشه و خیلی زود می پره.
راستی گفتم دوربینمون 2 بار دیگه سوخت و تعمیر شد و بازم سوخت؟! کلی اذیتمون کرد. من از اولش هم گفته بودم: اگه 1 وسیله دیجیتالی سوخت، پولی بابت تعمیرش نباید داد ولی کجاست این گوش شنوا؟! درنتیجه دیروز رفتیم 1 دوربین نسبتا ساده خریدیم. اینجا هر چی می خری باید پول مالیاتش رو هم جدا بدی. در آنتاریو نرخ مالیات 13% است.

۶ نظر:

آغاز مهاجرت گفت...

سلام بر شما اجاؤه ميىيى يه ىوست شما رو لينك كنه ؟

آغاز مهاجرت گفت...

ببخشید حواسم نبود با فونت عربی تایپ شده بود . عرض کردم اجازه میدید یه دوست شما رو لینک کنه؟

ناشناس گفت...

سلام. حتما. خوشحال میشم دوست عزیز.
راهی

ناشناس گفت...

سلام.نظري ندارم :p

ناشناس گفت...

نظر قبليو من دادم
برادر

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیزم. حال و احوال؟ امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین. قربانت. مهر.