۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

تنبل خانوم

فردا و پس فردا امتحان دارم. این سمستر 1 درس گرفتم که خوب بخونمش و وقت کم نیارم، ولی انقدر گردش و تفریح کردم که فکر کنم ترم قبل وضعیتم بهتر بود. دیگه نمیگم این چند روزه قبل امتحان کجاها رفتم و ... که خودم رو بیشتر از این شرمنده نکنم. ولی سمستر بعدی دوباره 2 درس میخوام ور دارم.
راستی 1 دوچرخه خریدم. خیلی حس خوبی داره. یاد بچگی هام افتادم که با دوستام چقدر بازی و دوچرخه سواری میکردیم! همونجا تو فروشگاه 1 دوری باهاش زدم! مسوول اونجا اومد گفت : اینجا ممنوعه. دیگه بهش نگفتم که تو نمیفهمی. این ریشه داره.

۵ نظر:

Unknown گفت...

salam, baaz ham migam kheili ghashang minevisi, man ye rahnamaee azatoon mikhastam, hamsare man lisanse computer software hast, aya mitoone baraye master reshteye shoma ro bekhone? age bale kolle hazneye tahsilesh cheghadr mishe?
ye soaale dige inke esme daneshgahetoon chie?
MAMNOON
omidvaram hamishe shade shade shad bashi

Rahi گفت...

مینا جان مرسی از لطفت.
کسانی که لیسانس برق و کامپیوتر داشته باشن، میتونن برای این رشته درخواست بدن. البته برای کامپیوتری ها کمی مشکلتره جون تو درسهای مخابراتی هیج پیش زمینه ای ندارن.
هزینه برای دانشجوهای اینترنشنال خیلی گرانه. یه چیزی حدود 25000$. البته این رشته جزو گرانترین رشته هاست چون تجهیزات آزمایشگاهی ما خیلی گرونه. تو همه درسها هم آزمایشگاه داریم.
این هم آدرس سایت:
http://www.cn.ryerson.ca
اگر بخوان تو رشته های مرتبط دیگه ادامه تحصیل بدن، یا حتی دانشگاههای دیگه، هزینه به مراتب کمتره. مخصوصا اگه دانشگاه تو شهر ارزانتری باشه، هزینه زندگی تون هم خیلی کمتر میشه.

ناشناس گفت...

سلام شبنم جونم، خوبی خانوم؟ این ترم حسابی حال کردی ها!!
چه خبر؟ اوضاع احوال خوبه؟ دیگه اینوری نمیایی؟
باهام در تماس باش.
قربانت مریم دبر.

ناشناس گفت...

مریم جان، مرسی من خوبم. تو جطوری عزیزم؟ همه چی خوبه. مواظب خودت باش.
شبنم

Unknown گفت...

salam shabnam joon, mamnoon az rahnamaee ke kardi, khosho khorram bashi