۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

گردش کلاس زبان

دیروز از طرف کلاسمون رفتیم "الد سیتی هال". 1 ساختمون قدیمی با نمای سنگی کندکاری شده تو داون تاون که محل برگزاری 1 سری دادگاهه. 1.5 ساعت اول پخش شدیم بین دادگاههای مختلف که از نزدیک با محیط قضاوت آشنا بشیم و بعد دوباره همه 1 جا جمع شدیم و رفتیم تو 1 دادگاه خالی. 1 قاضی خیلی خوش اخلاق و بامزه ما رو با جاهای مختلف اتاق دادگاه آشنا کرد که هرکس کجا قرار میگیره و ... و به سوالات ما هم جواب داد.
تو این چند روز ش. امتحان آئین نامه داد و برای امتحان عملی باید وقت بگیره. راستی آنژین بدی هم شد ولی امروز بهتره.
معلم زبان ما که اسمش سوزان هست معلم خوب و خوش اخلاقیه و همه دوستش دارن. بقیه شاگردهای کلاس هم خوبند. هفته پیش که تازه رفتم تو این کلاس، به جز حرفهای سوزان و سایر ایرانیها، لهجه بقیه رو نمیفهمیدم ولی الان خیلی بهتر شده. مثلا روسها به جای "تی اچ"، "ز" میگن. این چاینیزها "ر" رو تلفظ نمیکنن و خلاصه فکر کنم اگه بیشتر به دوستی ام با بقیه ملیت ها ادامه بدم، دیگه چه معجونی میشه این لهجه!

۴ نظر:

Unknown گفت...

سلام شبنم جان. این چاینیزها هم پس مثل پوریا هستن که "ر" رو تلفظ نمی کنند راستی اونا "ایران" رو چی تلفظ می کنن

ناشناس گفت...

سلام عزيز دلم
از خوندن وبلاگت کلی ذوق می کنم و انرژی می گیرم. همه اش یاد روزهایی ام که با هم کلاس می رفتیم یادش به خیر :) دلم برات خیلی تنگ شده.اگه دوست داشتی تلفن خونه رو برام ایمیل کن که باهات در تماس باشم.موفق باشی دوست نازنینم.قربانت. مهر

ناشناس گفت...

مهر عزیزم، منم خیلی دلم برات تنگ شده. ای کاش به زودی اینجا ببینمت.
الهه! گفتی پوریا، یاد کوسن های نازنین مبلهام افتادم که شده بود بازیچه این آقا پوریا! یادش به خیر.
راهی

شانتمیس گفت...

من خودم تو اینترنت گشتم فقط دکتر بسطی رو نشون داد ولی باز هم سوال میکنم براتون اینم آدرس سایتی که من گشتم
http://www.cpso.on.ca/docsearch/